Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2012

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ hello kitty

Και ναι έφτασαν τα ΤΡΙΤΑ γενέθλια μας!!!!!!!!!!!!


Προσκλήσεις,δωράκια,τούρτες,μπισκότα,ντεκόρ..όλα χειροποίητα και όλοι μας δουλεύουμε για να είναι όλα έτοιμα!!Φέτος λόγω του ότι αφήσαμε τα πάντα τελευταία στιγμή δήλωσα ότι θα φτιάξω κάτι απλό.Την Κυριακή γύρισα από τις διακοπούλες μου(στο όμορφο Πήλιο) και έπρεπε να φτιάξω τις προσκλήσεις μέχρι χθες!Οπότε ξύπνησα την Δευτέρα πρωί πρωί και ενώ είχα επιλέξει να φτιάξω κάτι πολύ απλό..μου μπήκε μια άάάάλλη ιδέα στο μυαλό!Και από την στιγμή που το σκέφτηκα θα έσκαγα να μην το φτιάξω!!
Έτσι άρχισα γρήγορα..μέτραγα..σχεδίαζα..έκοβα..εκτύπωνα.. κολλούσα..και από τις 7 το πρωί η ώρα έφτασε 11 το βράδυ όπου και είπα να σταματήσω!Να είναι καλά το συγκατοικάκι που μου έφτιαξε και κάτι να φάω!!Χθες πάλι δουλειά..ώσπου έφτασε το απόγευμα και οι 25 προσκλήσεις μας είναι έτοιμες και ωραίες!!!Ήρθε η μικρή και τις πήρε και πήγε να τις μοιράσει στους φίλους της!!
Το καλύτερο μετά από την κούραση μου ήταν το "ευχαριστώ πολύ Χαρά μου" από την μικρή!

2 σχόλια: