Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2013

ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΑΓΑΠΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ.....


You & me 



Με αφορμή τον διαγωνισμό του "Get Creative", ο οποίος μας ζητάει να φτιάξουμε μια κάρτα  για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου στην οποία να μην υπάρχει καθόλου το κόκκινο χρώμα, έφτιαξα μια κάρτα σε τόνους του μπεζ, του λαδί, του γκρι και του πορτοκαλί! Επίσης συμμετέχω με αυτήν την κάρτα και στο  "Scrapbooking in Greece". Όπως έχω αναφέρει σε προηγούμενη μου ανάρτηση "love in Paris" , ερωτευμένοι πρέπει να είμαστε κάθε μέρα και με καθετί που μας κάνει χαρούμενους και ευτυχισμένους! Για παράδειγμα εγώ είμαι ερωτευμένη με την “έμπνευση”, με τους γονείς μου, με τον αδερφό μου, με τους φίλους μου, με την μικρή Ζαχαρένια και την ακόμα πιο μικρή Εύα, με το να δημιουργώ πράγματα, με το φαγητό, με το σπίτι μου, και με κάθε τι που με κάνει να χαμογελώ όταν το κοιτάζω!Έτσι την παρακάτω κάρτα την αφιερώνω στον αδερφό μου που αν και μένουμε μακριά ξέρω ότι πολύ με αγαπά!! 











16 σχόλια:

  1. Αυτό που γίνετε με σένα που ότι πιάνεις στα χέρια σου καταλήγει σε κάτι μαγικό μπορεί να με τρελάνει.... για ακόμα μια φορά έφτιαξες κάτι υπέροχο!!! Νομίζω πως τα λόγια είναι περιττά..οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πως τα λες έτσι ωραία βρε κοπελιά!!ευχαριστώώώώώώώ!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβερή κάρτα!!!! Μου αρέσουν τα πάντα - και το design, και τα χρώματα, και αυτή η τόσο γλυκιά εικόνα που έχει βάλει... Τέλεια! Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου στο Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτή η καρτούλα είναι απαιχτή!!! Τα ανθωπάκια μου θυμίζουν κάτι φιγούρες που εγραφαν απο κάτω Αγάπη είναι... χεχε δεν ξέρω αν είσαι μικρούλα και δεν τις προλαβες... Πάντως η καρτούλα έχει υπέροχα χρώματα και είναι τέλεια φτιαγμένη! Σε ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας στο Get Creative :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ Νατάσα και Puccarina! Η αλήθεια είναι ότι δεν τα θυμάμαι τα ανθρωπάκια αυτά αλλά όπως και να έχει χαίρομαι πολύ που σας άρεσε!! Είμαι πολύ χαρούμενη που ανακάλυψα το Get Creative και θα συνεχίζω να παίζω!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημέρα!που κρυβόσουν τόσο καιρό Χαρά??!! απίθανη η κάρτα σου!! τι να πρωτοσχολιάσω...τα χρώματα, τα χαρτιά, λατρεύω polka dots!!, την σφραγιδούλα σου...τέλεια όλα!! ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο SIG και ελπίζω να σε βλέπουμε κάθε μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχα που κρυβόμουν άραγε???σε ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι πολύ που σου άρεσε και σίγουρα στον λίγο ελεύθερο χρόνο που έχω θα προσπαθώ να συμμετέχω όσο πιο πολύ μπορώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ γλυκιά καρτούλα!!!! Θα χαρεί πολύ ο αδερφος σου!!! Σου εύχομαι να υπάρχει πάντα αγάπη γύρω σου!!!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Well done you ! What a fantastic card, amazing design and oh so cute, thanks so much for playing along with us at Get Creative and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΧΑΡΑ!!!ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ GET CREATIVE!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φοβερή κάρτα έπαθα πλάκα!!! Ειδικά το σχήμα της καταπληκτικό! Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ που έπαιξες μαζί μας στο get creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφη καρτούλα Χαρα! Ο αδερφός σου θα τη λατρέψει! Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας στο ScrapGreece

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαρά τι υπέροχη κάρτα είναι αυτή???
    Έπαθα πλάκα!Μπράβο σου φοβερή δουλειά!
    Σε ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σας ευχαριστώ πολύ όλες!!Και εγώ από τη μεριά μου χαίρομαι πολύ που σας ανακάλυψα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!!!!
    Καλώς σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ευχαριστώ πολύ..χαίρομαι που σου αρέσουν!!καλώς βρήκα και εγώ εσάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή