Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2013

blue blue and blue..


Όταν σκέφτομαι το χρώμα μπλε δεν μου έρχεται στο μυαλό ούτε η θάλασσα ούτε ο ουρανός! Από τότε που γεννήθηκε η μικρή Ζαχαρένια, πριν τρία χρόνια και κάτι, το χρώμα μπλε μου θυμίζει τα όμορφα και λαμπερά της μάτια! Η πρόκληση του “Get Creative” είναι να κάνουμε scraplift όποια σύνθεση θέλουμε από την σχεδιαστική ομάδα!  
ΣΥΝΘΕΣΗ IRINIS LIOLIA

Εγώ τελικά επέλεξα την σύνθεση της Irinis Liolia...την προσάρμοσα στο δικό μου στυλ και έφτιαξα μια σύνθεση που κυριαρχεί το χρώμα μπλε και σε συνδυασμό με άλλα χρώματα και με φόντο τα ποδηλατάκια βγήκε το παρακάτω αποτέλεσμα :











 

*Αφιερωμένη στην Ζαχαρένια μας που με ένα της βλέμμα μας κάνει ότι θέλει!!

**Δεσμεύομαι στη μαμά Μαρία ότι θα αρχίσω να φτιάχνω και κάτι για την πολύ πιο μικρή μας Εύα!!!



4 σχόλια:

  1. Πολύ χαρούμενηη συνθεση σου!!!ωραια τα χρώματα και οι φωτο τέλειες!!!!η κούκλα σου κερδιζει τις εντυπώσεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχου, τη κουκλίτσα είναι αυτή??? :) :) :) Ευχαριστούμε πάρα πολύ για την συμμετοχή σου στο Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είναι ανιψιά μου και ναι είναι κούκλίτσα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή