Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2013

ΚΑΡΤΑ "Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΕΡΝΑ" ♥


Με αφορμή τα γενέθλια της γνωστής πια “έμπνευσης” μου έφτιαξα την παρακάτω κάρτα για τα...συγνώμη αλλά θα το πω...για τα 36 γενέθλια του!!!  Σαν αριθμός φαίνεται μεγάλος αλλά σημασία έχει πως φαινόμαστε και πως νιώθουμε...οπότε Μιχαλιώ μου χρόνια πολλά, καλά και ευτυχισμένα!!!

Για να δούμε τι έχει η κάρτα  μου τελικά. Στην αρχή βλέπεις ένα κουτί το οποίο  στο πίσω μέρος κάτι κρύβει που περιμένει να το διαβάσουμε και όταν ανοίξουμε το κουτί υπάρχει ένα πυργάκι το οποίο ξετυλίγεται και κάθε κομμάτι του συνδέεται μεταξύ του με σπάγκο και πριτσίνια. Όμως το κουτί δεν είναι ένα έτοιμο κουτί..είναι από χρωματιστό  χαρτόνι και το έχω φτιάξει με την μέθοδο Origami..δηλαδή μια τεχνική που διπλώνεις το χαρτί με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να του δώσεις το σχήμα που θες χωρίς να χρειαστεί να το κόψεις ή να το κολλήσεις. Αυτό που βρίσκεται στο εσωτερικό..η κάρτα πυργάκι όπως την λέω εγώ αποτελείται από έξι τετράγωνα τα οποία είναι διακοσμημένα με χρωματιστά χαρτιά σε συνδυασμό με  άλλα στοιχεία όπως το ημερολόγιο που δείχνει την ημέρα των γενεθλίων, το ρολόι που δείχνει το χρόνο που περνάει, διάφορα αυτοκόλλητα που γράφουν την ηλικία, λέξεις που δείχνουν τον χρόνο και μια καρδιά που κάτι θα δείχνει και αυτή!!! Επίσης υπάρχουν και άλλα υλικά όπως τα κίτρινα ξυλάκια τα οποία τα πήρα από ένα χαλασμένο σουπλά, συνδετήρες, λουλουδάκια ... όλα συνδυασμένα με αγάπη από  εμένα την μικρή Χαρά στον τριάντααα++++ κ. Μιχάλη!!!



ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ

  • Η ΕσΩτΕρΙκΗ ΚαΡτΑ :
ΚΑΡΤΑ "ΠΥΡΓΑΚΙ " ΑΝΟΙΧΤΗ
ΚΑΡΤΑ "ΠΥΡΓΑΚΙ"
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΚΑΡΤΑΣ

Το θέμα της πρόκλησης του "Scrapbooking In Greece" για το μήνα Σεπτέμβρη είναι...ότι να ΄ναι με την προθπόθεση να υπάρχει γραμμένο journaling. Όπως ανέφερα στην αρχή στο πίσω μέρος του κουτιού μου υπάρχει κάτι σαν tag στο οποίο μέσα έχω γράψει το κειμενάκι μου που φυσικά έχει σχέση με τον χρόνο που περνάει με αφορμή φυσικά τα γενέθλια που ανέφερα παραπάνω : “ ΧΡΟΝΟΣ.....ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙΣ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΟΝ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ.....Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ! ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ.....ΑΠΛΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΕΡΝΑ.....ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΝΙΚΟΒΑΛΛΕΙ.....ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΑΣ ΣΤΙΓΜΗ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ!! ΟΠΟΤΕ ΜΙΧΑΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΥΧΕΣΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡA!!!!! ”

ΚΑΡΤΕΛΛΑΚΙ ΜΕ ΚΕΙΜΕΝΟ
Και αφού το θέμα μου όπως έχετε καταλάβει είναι ο χρόνος τι καλύτερο δώρο από ένα ρολόι για το οποίο έφτιαξα μια χειροποίητη συσκευασία με τα χρώματα και τα υλικά που είναι φτιαγμένη και η υπόλοιπη κατασκευή μου!!Φυσικά και το ρολόι είναι στις ίδιες χρυσομπέζ αποχρώσεις!!!! 




...ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ...









3 σχόλια:

  1. Πανέμορφη κάρτα και πολύ πολύ πρωτότυπη. Πόσο δίκιο έχεις σε αυτά που του γράφεις! Νομίζω ότι ο κ Μιχάλης θα την εκτιμήσει δεόντως!
    Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας στο ScrapGreece

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία Χαρά μου! Μπράβο εχείς φαντασία και είσαι πολύ δημιουργική!!keep going..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!!!! Όσο Μυρτώ για το αν το εκίμησε μπορώ να πω ότι δεν είχα παράπονο!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή