Πέμπτη, 4 Σεπτεμβρίου 2014

ΜΑΡΤΥΡΙΚΙΑ ΒΑΦΤΙΣΗΣ ΚΟΛΙΕ & ΦΙΟΓΚΟΙ ♥





Είναι ωραίο να πας σε μια βάφτιση και το μαρτυρίκι που θα σου δώσουν να είναι πρωτότυπο και να είναι κάτι που θα το κρατήσεις και δεν θα το ξεχάσεις πάνω στο τραπέζι. Σίγουρα αν το μαρτυρίκι είναι κόσμημα όλες οι γυναίκες θα το κρατήσουν. Στην βάφτιση του μικρού μπόμπιρα επέλεξα να φτιάξω για τις γυναίκες κολιέ .. χρυσή αλυσίδα, αστερίας, μπουκαλάκι με άσπρη άμμο, κορδέλα από λινάτσα και φυσικά το σταυρουδάκι. Ένα κολιέ-μαρτυρίκι που θυμίζει θάλασσα και σίγουρα θα τραβήξει την προσοχή όλων. Για τους άνδρες έφτιαξα μαρτυρίκι φιόγκο με λινάτσα, καρώ κορδέλα και σταυρουδάκι δεμένα πάνω σε μια χρυσή παραμάνα. Για να δούμε λοιπόν :

ΚΟΛΙΕ 





 




ΦΙΟΓΚΟΙ





4 σχόλια:

  1. Καλησπερα!πολύ ωραία η δουλειά σου!!!ενδιαφέρομαι και εγώ για κάτι τέτοιο..μπορείς να με βοηθησεις με πληροφορίες;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπερα!πολύ ωραία η δουλειά σου!!!ενδιαφέρομαι και εγώ για κάτι τέτοιο..μπορείς να με βοηθησεις με πληροφορίες;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Χριστίνα!!Χαίρομαι που σου άρεσαν!!Σου έχω στείλει email..απάντησε μου εκεί τι θα ήθελες!:)

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα, θα ήθελα να μου δώσετε μια προσφορά με χρώματα λιλά κίτρινο γιατί η βάφτιση θα έχει θέμα λεμόνι και λεβάντα. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή